Uspešno leto za Wallis Automotive Europe (WAE S d.o.o.)

Objavljeno: 18. 1. 2023

Wallis Automotive Europe (v nadaljevanju WAE S d.o.o.), ki je od decembra 2020 zastopnik za blagovno znamko Opel v Sloveniji, tudi svoje drugo leto poslovanja v Sloveniji, zaključuje uspešno.

  • Wallis Automotive Europe je že 2 leti prisoten na slovenskem trgu;
  • Blagovna znamka Opel v letu 2022 predstavlja 4,22 % in ostaja v deseterici najbolje prodajanih blagovnih znamk osebnih in lahkih gospodarskih vozil v Sloveniji;
  • Poslovanje po obsegu skoraj za tretjino večje glede na preteklo leto;
  • Načrti Wallis Automotive Europe Slovenija (WAE S d.o.o.) za leto 2023 ostajajo ambiciozni, kljub zaostrenim razmeram na trgu – zadržati, oziroma še povečati tržni delež in visoko zadovoljstvo s prodajnimi in poprodajnimi storitvami.

Wallis Automotive Europe (v nadaljevanju WAE S d.o.o.), ki je od decembra 2020 zastopnik za blagovno znamko Opel v Sloveniji, tudi svoje drugo leto poslovanja v Sloveniji, zaključuje uspešno. Spomnimo, WAE S d.o.o. je hčerinsko podjetje madžarskega WAE Kft., ki se že 30 let ukvarja z avtomobilskim poslom in je del skupine Auto Wallis, ki je s 24.000 prodanimi vozili v prvih treh kvartalih 2022 bila prisotna v 14 državah srednje in vzhodne Evrope. Družba Auto Wallis sicer kotira tudi na madžarski borzi (AutoWallis Nyrt / AUTW.BU).

WAE S d.o.o. je letos v Sloveniji prodal 2136 osebnih in lahkih gospodarskih vozil Opel, kar predstavlja 4,22 % tržni delež in tako glede na lanske rezultate, trend uspel občutno obrniti navzgor, kljub temu, da je trg osebnih in lahkih gospodarskih vozil v Sloveniji letos padel za 16,5 %.

Opel je tako v letošnjem letu, kljub zmanjšani proizvodnji in težavam z dobavnimi roki, svoje poslovanje v primerjavi z lanskim letom v Sloveniji izboljšal za več kot tretjino (33 %) in za 1,6 odstotne točke na 4.22 % povečal tudi tržni delež.

In kaj so kupovali slovenski kupci?

Še vedno ostaja najbolj priljubljen B SUV segment, saj kar dobra četrtina vseh osebnih vozil pripada temu razredu. Povečala se je tudi prodaja električnih vozil, vendar le-ta še vedno predstavlja manj kot 5 % celotnega deleža na trgu. Med Oplovo floto tako ne preseneča, da na prvem mestu kraljuje Mokka, ki predstavlja več kot 20 % deleža vseh prodanih Oplovih vozil.


Zelo dobre rezultate beleži tudi električna Mokka, ki je trenutno drugi najbolje prodajan električen avtomobil v svojem (B - SUV) segmentu. Na drugem mestu najbolj prodajanih Oplovih vozil je prenovljeni Opel Crossland, dobro pa se prodaja tudi Opel Corsa. Pomemben tržni delež, ki še raste, ima tudi nova Opel Astra, sicer finalistka za nagrado “Slovenski avto leta 2023”. Nova Astra je na naš trg prišla maja in doživela izjemno zanimanje kupcev, žal smo se bili primorani soočati z nezadostnimi alokacijami vozil v proizvodnji in tako vozila prihajajo počasneje, kot je povpraševanje.

Nova Astra bo zagotovo eno močnejših prodajnih orožij Oplove flote tudi v letu 2023, saj na slovenski trg prihaja s še preostalimi pogonskimi sklopi in bo to trenutno najbolj raznovrsten Oplov produkt, kjer resnično ciljamo na širok segment potencialnih kupcev. Tako spomladi prihaja petvratna GSe PHEV različica, končno bomo dočakali tudi karavansko Sports Tourer izvedbo Astre, s poletjem pa bo sledila še baterijsko - električna različica.

Sicer pa bomo prihajajoče leto otvorili z GSe (grand sport electric) Opel produkti. Gre za električne avtomobile s hibridno močjo v športnejši preobleki. Prvi bo na naše ceste v tej obliki zapeljal Grandland. Opel bo nadaljeval elektrifikacijo svojih vozil, naj omenimo, da poleti prihaja Mokka-e, ki bo imela zmogljivejšo baterijsko različico - več kot 400 km dosega.

V drugi polovici leta se bomo razveselili prvih slik osveženih modelov lahkih gospodarskih vozil - Combo, Movano, Zafira, Vivaro, ter Oplovo ponudbo še dodatno obogatili s produkti blagega hibrida (Grandland, Astra . . . . ).

Načrti Wallis Automotive Europe za leto 2023 so jasni in ambiciozni. Kljub zaostrenim razmeram na trgu (nestanovitne cene energentov, surovin, inflacija, višanje obrestnih mer. . . ) želimo zadržati, oziroma še okrepiti tržni delež blagovne znamke Opel, ter se s ponudbo prilagoditi potrebam in pričakovanjem slovenskih kupcev. Pa naj gre pri tem za kupce, ki vozila kupujejo za osebno ali poslovno uporabo.

»WAE S d.o.o., se je že v svojem drugem letu poslovanja, uvrstil tako po rasti kot tudi po tržnem deležu med najuspešnejše trge, kjer znamko Opel zastopajo neodvisni uvozniki. Še posebej pa nas veseli, da so kvaliteto storitev, ki jih nudijo naši trgovci in serviserji prepoznali tudi kupci, saj se tudi na področju zadovoljstva strank, uvrščamo med najuspešnejše Oplove trge. Novi Oplovi modeli, kot sta Opel Mokka in Opel Astra dosegajo zelo dober odziv med Slovenskimi kupci. Prepričani smo, da bo nadaljevanje prenove modelske palete, ki je pred nami v prihodnjem obdobju položaj znamke Opel na slovenskem trgu še okrepila….«, je načrte za prihajajoče leto na kratko strnil direktor družbe WAE S d.o.o., Borut Gazvoda.

Piškotki

Ta spletna stran za funkcionalnost strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Nekateri piškotki so bili morda že nameščeni v skladu z zakonodajo. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo

V redu