Ljubljana. Nova Opel Astra se je ta teden premierno predstavila slovenski javnosti. Dve vozili sta nas na predstavitvi popeljali v nov začetek avtomobila, ki je bil izjemna uspešnica kompaktnega razreda. Z drznim in čistim oblikovanjem ter inovativnimi vrhunskimi tehnologijami povsem nova Astra odpira novo dobo.
- Tokrat je za kratek čas Slovenijo obiskala nova Opel Astra
- Ekskluzivna premiera je odkrila tako hibridno kot različico z motorjem z notranjim izgorevanjem
- Predprodaja nove Opel Astre se bo začela v začetku prihodnega leta
- Prvi kupci bodo svoja vozila lahko zapeljali na ceste pomladi 2022
- Dizajn nove Astre nesporno odseva usmeritev blagovne znamke Opel: drzno in čisto
Ljubljana. Nova Opel Astra se je ta teden premierno predstavila slovenski javnosti. Dve vozili sta nas na predstavitvi popeljali v nov začetek avtomobila, ki je bil izjemna uspešnica kompaktnega razreda. Z drznim in čistim oblikovanjem ter inovativnimi vrhunskimi tehnologijami povsem nova Astra odpira novo dobo.
Nova Opel Astra bo ob začetku predprodaje, ki ga WAE S d.o.o. načrtuje v začetku leta 2022, dostopna z motorji z notranjim izgorevanjem ter s hibridnim pogonom. Živahno zmogljivost na vstopni ravni bo zagotavljal 1,2-litrski trivaljni turbo bencinski motor z neposrednim vbrizgom goriva (81 kW/110 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Hibridni pogon bo uporabnikom nudil veliko moč z največjo učinkovitostjo, saj razvije sistemsko moč 133 kW/180 KM, v vrhu ponudbe pa bo čez čas predstavljal vrhunski hibrid z osupljivo sistemsko močjo 165 kW/225 KM. V povsem električnem načinu lahko nova Astra Hybrid brez emisij prevozi do 60 km (po WLTP ). Od začetka leta 2023 bo ponudbo pogonov dopolnjevala baterijsko električna Opel Astra-e.
Kot napovedano, bo Opel do leta 2024 v svojem portfelju ponujal za vsa vozila električno različico, leta 2028 pa bodo v ponudbi zgolj še električna vozila. Oplova prednost in usmerjenost v elektrificirano prihodnost je trdna.
Nova Opel Astra je celostna predstavitev oblikovanja znamke. Dinamična kot še nikoli doslej, s čistimi, napetimi površinami, brez odvečnih elementov in z novim obrazom znamke, ki jo prinaša Opel Vizor. Novi model je bil razvit z ljubeznijo in predanostjo vse do najmanjše podrobnosti.
V notranjosti Astre nove generacije se je zgodil časovni preskok. S popolnoma digitalno armaturno ploščo Pure Panel so analogni instrumenti odšli v zgodovino. Namesto njih novi uporabniški vmesnik (HMI) s svežo, sodobno grafiko zagotovi čisto in še bolj intuitivno izkušnjo. Upravljanje poteka prek izjemno širokega zaslona na dotik, podobno kot pri pametnem telefonu. Še nikoli doslej Opel ni bil tako intuitiven in preprost za upravljanje kot z novo Astro.
Izjemno udobno sedenje v novem modelu kompaktnega razreda je značilost za znamko Opel. Prednja sedeža, ki so jih razvili sami, imata certifikat AGR (Akcija za zdrav hrbet), ki sta si ga prislužila z zgledno ergonomijo, še posebej na dolgih vožnjah. Tam pa se izkaže tudi Oplova predanost zagotavljati značilnosti vozila, ki ga naredijo prijetnega in preizkušenega za vožnjo na avtocestah.
''Navdušeni smo, da smo lahko že letos prvim slovenskim javnostim predstavili našo novo zvezdo v Oplovi paleti. Astra je izredno pomemben model za naš trg in pretekle generacije imajo veliko voznikov. Z novo Astro verjamemo, da bomo navdušili vse, ki so čakali avto kompaktnega razreda z novim Oplovim vizirjem in notranjo Pure Panel armaturno ploščo, hkrati v drzni in čisti obliki in z veliko asistenčnimi sistemi. Leto 2022 bo za nas vznemirljivo,'' je dejal direktor blagovne znamke Opel za Slovenijo, Borut Gazvoda.