Green NCAP je Mazdo2 z 1,51 litrskim Syactiv motorjem glede učinkovitosti porabe goriva in emisij ocenil s 3,5 zvezdicami.
Green NCAP je Mazdo2 z 1,51 litrskim Syactiv motorjem glede učinkovitosti porabe goriva in emisij ocenil s 3,5 zvezdicami. Rezultat uvršča preizkušeno različico (55kW/75KM) Mazdinega mnogokrat nagrajenega modela B segmenta v zelo ekskluziven klub vozil z motorjem na notranje izgorevanje.
»Takšni rezultati potrjujejo našo strategijo pri Mazdi, da nadaljujemo z izboljševanjem motorjev na notranje izgorevanje in tako ublažimo vpliv naših avtomobilov na okolje,« pravi Heiko Strietzel, vodja pogonskih sklopov pri Mazda Motor Europe. "To je del našega pristopa z več rešitvami, ki vključuje različne stopnje moči in, kot vedno, trdovratna prizadevanja za zmanjšanje vsakega možnega grama teže."
Lahek, odziven in učinkovit Mazdin privlačen kompaktnež je le eno od treh vozil z motorjem na notranje izgorevanje brez popolnega hibridnega sistema, ki mu je bilo dodeljeno 3,5 zvezdic. Višje ocene Green NCAP so dosegli samo povsem električni modeli in priključni hibridi.
"Čestitke Mazdi za impresivno zmogljivost, zlasti glede učinkovitosti goriva," je komentiral Aleksandar Damyanov iz Green NCAP. Poleg dobrega dosega je organizacija poudarila nizke emisije onesnaževal Mazde2 in opozorila, da bi model dosegel še boljše rezultate, če bi bil opremljen s filtrom trdih delcev.
Novi model še učinkovitejši
Najnovejša različica Mazde2 (modelno leto 2022) s 55kW/75KM, katere Evropska prodaja se ravnokar pričenja, ima bencinski motor Skyactiv-G z novo tehnologijo2 in povišano kompresijo (15:1 proti 13:1). V primerjavi s preizkušenim modelom, kateri je bil nagrajen s 3,5 zvezdicami, ima modelno leto 2022 še dodatno zmanjšano porabo goriva in emisije CO2. Kljub temu, da je brez sistema Mazda M Hybrid, se je navor motorja povečal za dodatnih 6%. Mazdine uradne navedbe o porabi so izjemno točne tudi v realnih pogojih uporabe, saj je bila povprečna poraba Mazde2 med testi Green NCAP le malenkostno višja od uradne številke kombiniranega cikla WLTP.
Green NCAP je iniciativa organizacije za oceno varnosti vozila Euro NCAP. Z njo želijo prepoznati proizvajalce avtomobilov, katerih modeli presegajo minimalne zahteve glede učinkovitosti in emisij. To naredijo z uporabo različnih cestnih in laboratorijskih testov, ki odražajo realistične vozne situacije, vključno z ekstremnimi temoeraturami (od -7°C do +35°C), višinami do 1200 metrov nad morjem, kratkimi vožnjami, obremenitvami in avtocestnimi hitrostmi. Ocena z zvezdicami označuje povprečne rezultate na teh področjih, ki zajemajo energetsko učinkovitost, ravni onesnaževanja in emisije toplogrednih plinov.
1 WLTP poraba goriva (kombinirana): 5.9-5.3 l/100 km; CO2 emisije (kombinirane): 133-120 g/km. Vozila so homologirana skladno s postopkom WLTP (uredba (EU) 1151 / 2017; uredba (EU) 2007/715). NEDC poraba goriva (kombinirana): 5.2-4.1 l/100 km; CO2 emisije (kombinirane): 118-94g/km. Za zagotovitev primerljivosti so navedene vrednosti NEDC – vrednosti, določene v skladu z Izvedbeno uredbo (EU) 1153 / 2017
2 WLTP poraba goriva (kombinirana): 5.0-4.7 l/100 km; CO2 emisije (kombinirane): 122-107 g/km. Vozila so homologirana skladno s postopkom WLTP (uredba (EU) 1151 / 2017; uredba (EU) 2007/715). NEDC poraba goriva (kombinirana): 4.7-4.4 l/100 km; CO2 emisije (kombinirane): 106-100 g/km. Za zagotovitev primerljivosti so navedene vrednosti NEDC – vrednosti, določene v skladu z Izvedbeno uredbo (EU) 1153 / 2017