Mazda je na Tokijskem avtomobilističnem salonu predstavila dva konceptna avtomobila - Mazda KAI CONCEPT in Mazda VISION COUPE.
Tokio/Leverkusen, 25. Oktober 2017: Mazda je na Tokijskem avtomobilističnem salonu predstavila dva konceptna avtomobila. Prvi je Mazda KAI CONCEPT, kompaktna kombi limuzina, ki naznanja prihajajočo generacijo Mazdinih vozil. Drug pa je Mazda VISION COUPE, za katerega je po debiju na Mazda Design Night 2017 to že drugi nastop.
Z najnovejšo generacijo bencinskih motorjev SKYACTIV-X, SKYACTIV arhitekturo vozila in zrelejšim oblikovalskim jezikom KODO, pooseblja KAI CONCEPT tehnologijo, zgradbo in oblikovalske smernice prihodnjih Mazdinih modelov. Izboljšave na vseh področjih dinamičnih zmogljivosti so privedle do občutno tišje in udobnejše vožnje kakor tudi boljšim zmogljivostim. KAI CONCEPT odlikujejo mišičnati in trdni proporci, ki jim vdahne življenje prefinjen tok svetlobnega odboja vzdolž bokov karoserije.
K poudarkom VISION COUPE-ja sodi »KODO – Duša gibanja« zunanjost, ki pooseblja minimalistično Japonsko estetiko. Tako nastala oblika »gibanja v eno smer« posreduje občutek hitrosti. Notranjost oblikovno povzema koncept ma (dobesedno »prostor«) iz Japonske tradicionalne arhitekture in je kombinacija tridimenzionalne globine z močno vzdolžno osjo. Tako nastane sproščujoč prostor, v katerem se vseeno ohranja občutek gibanja. Ime koncepta je poklon Mazdini tradiciji elegance v dizajnu, ki jo predstavljata modela kot sta MazdaR360, Mazdin prvi osebni avtomobil in Mazda Luce Rotary, znana tudi kot Mazda R130.
Sicer pa je Mazda soj žarometov naravnala tudi na popolnoma nov CX-8, SUV s tremi sedežnimi vrstami, ki bo v salone na Japonskem zapeljal koncem leta. Predstavljeni sta bili tudi Mazdi MX-5 in MX-5 RF modelno leto 2018. Oba modela sta bila deležna vrsto izboljšav, kot so na primer večji izbor barv karoserije, tišja potniška kabina in izboljšana kakovost vožnje.
Povsem v smislu Trajnostnega Zoom-Zoom 2030, Mazdine dolgoročne vizije tehnološkega razvoja, želi tovarna temeljno privlačnostjo avtomobila – užitek v vožnji - izrabiti za inspiriranje ljudi in bogatenje družbe nasploh.
Več o razstavljeni modelih na Tokijskem avtomobilističnem salonu izveste na povezavi www.mazda.co.jp/motorshow/2017/en. Dodatne informacije o tehnologiji in dizajnu naslednje generacije Mazdini vozil so dostopne na www2.mazda.com/en/next-generation.