Težko pričakovana nova Opel Corsa GSi je zapeljala na trg s turbo boost funkcijo in OPC podvozjem in predstavlja stroj za prave poznavalce.
- Močan motor: turbo za izjemno odzivnost in moč
- Dinamično podvozje: nastavitev vzmetenja na progi ‘Nordschleife’ v Nürburgringu
- Dolga tradicija: prva Opel Corsa GSi se je s 100 KM predstavila leta 1988
Rüsselsheim. Težko pričakovana nova Opel Corsa GSi je zapeljala na trg s turbo boost funkcijo in OPC podvozjem in predstavlja stroj za prave poznavalce. Po Insignii je Corsa že drugi model GSi v ponudbi. Navdušuje s svojo izjemno natančno šasijo OPC - za odlično upravljanje in kratke zavorne razdalje. Najbolj športno različico GSi aktualne generacije Corse poganja Oplov živahni 1,4-litrski turbo motor s 110 kW/150 KM in 220 Nm navora (poraba goriva1 v l/100 km: mestna vožnja 7,7–8,0, zunajmestna vožnja 5,1–5,5, kombinirano 6,1–6,4, kombinirane emisije CO2 v g/km 139–147). Specifična moč tako znaša več kot 100 KM na liter delovne prostornine. V kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom s kratkimi hodi zagotavlja štirivaljni pogonski agregat osupljiv pospešek v drugi in tretji prestavi, prav tako doseže največji navor v območju od 3000 do 4500 vrtljajev.
‘Žepna raketa’ iz Rüsselsheima izjemno hitro pospeši iz mirovanja (od ničle do 100 km/h potrebuje samo 8,9 sekunde) in navduši s prožnostjo: od 80 do 120 km/h v peti sekundi pospeši v 9,9 sekunde, največja hitrost znaša 207 km/h. Športna Corsa GSi je že na voljo za naročilo za samo 15.560,00 evrov.
Seveda zmogljiv pogonski sklop Corse GSi dopolnjuje športno podvozje. Vzmetenje in kolutne zavore z rdečimi čeljustmi so nastavili na legendarni progi ‘Nordschleife’ dirkališča Nürburgring, za to pa je osebno poskrbel direktor Oplovega oddelka za športne modele in sodelovanje na avtomobilskih dirkah Volker Strycek. Dinamično okretno vodenje in kratke zavorne razdalje so zajamčene, še posebej v kombinaciji z opcijskimi 18-palčnimi platišči iz lahkih kovin s pnevmatikami z dimenzijami 215/40 ZR18 z odličnim oprijemom.
Izjemno zmogljivost nove Corse GSi dopolnjuje športen videz zunanjosti z velikimi odprtinami za zajem zraka, izklesanim pokrovom motornega prostora, izrazitim zadnjim spojlerjem in natančno oblikovanimi stranskimi pragi. S prednje strani občudovalca pozdravi drzen obraz Opla GSi z veliko masko, ki jo krasi satovje, v sredini je Oplov blisk z dvema kriloma ob strani, nemogoče pa je spregledati tudi zunanji ogledali z ohišjem v videzu dirkaškega karbona. Veliki oblikovni elementi s kromirano obrobo so vizualno povezani v vodoravni liniji prek črnih prečnih delov, ki potekajo čez prednji del in skupaj s črno prečno letvijo na pokrovu motornega prostora poudarijo vtis športnika. Živahno oblikovanje daje pečat tudi zadnjemu delu. Izrazit zadnji spojler poskrbi za dodaten pritisk ob podlago, športno kromirano izpušno cev pa obdaja obroba v barvi karoserije.
Povsem športen občutek odraža tudi notranjost Corse GSi, še posebej, če športen volanski obroč, usnjeno glavo prestavne ročice in stopalke iz aluminije dopolnjujeta športna sedeža Recaro, ki sta na voljo za doplačilo.
Pri Oplu imajo športni modeli GSi dolgo tradicijo. Že leta 1984 sta kot prva za povečan nivo adrenalina poskrbela Manta GSi in Kadett GSi (1,8-litrski motor s 115 KM). Samo štiri leta pozneje je 2,0-litrski motor DOHC s 16 ventili v Kadettu 2.0 GSi 16V razvil 150 KM. S tem motorjem je bila na voljo tudi prva Astra.
Rodovnik družine Corse GSi se začenja z letom 1988, ko je s proizvodnega traku zapeljala Corsa A s 100 KM (danes izjemno iskana klasika), rahlo zatišje pa je nastopilo leta 2012 po Corsi D. Do danes: Corsa GSi je spet z nami!
1 V skladu s ciklom WLTP izmerjene vrednosti, za primerjavo preračunane v vrednosti NEDC.